Känner oss nöjda med årets långa resa. Känns som vi hann med mycket och som att det gått bra att resa utan sonen. Tomt och tyst i bilen så lite har vi allt saknat honom.
Först midsommar .
Sen Reichardsroth.
Sen Torbole sul Garda...
Sen årets nya Kroatien... Helt klart sommarens favorit...
Sen Salzburg...
Sen Rosenheim...
Sen Hann Münden.
Till sist Travemünde...
Som sagt vi är nöjda men har fått nya idéer inför nästa års semester...
Njut ni som har semester nu...