Det blev Schnitzel på campingen och världens godaste efter rätt. Choklad och mocca pudding med marinerade jordgubbar, den var himmelsk...
Dan efter blev det buss till stan. Den är så fin... Vi landade på strax över 15 tusen steg...
Hamnade även i julaffären och handlade lite till mamma. Underbar affär med bara julpynt, allt sorterat efter färg.
På kvällen träffade vi familjen Svensson som oxå är med i Kroatien gruppen på Facebook. Vi snackade om Kroatien till sent.
Dan efter öste regnet ner då vi tog vår flykt till Rosenheim. En stad vi besökt under många år.
Vi hamnade på hotell Hattinger hof, (4-stjärnigt) de hade husbils platser bakom.
Vespan togs ut och vi åkte in till stan och fikade.
Sen till hotellet och åt den största portion Wienerschnitzel vi nånsin sett. Tur att det var nära hem sen.
Ta't lugnt och krama varandra..,