torsdag 18 augusti 2016

Compartment syndrome

Jag har fått min operationstid för min vad. Compartment syndrome heter det jag lider av. 
Låter flott...
Men operations bilder ser inte nice ut...

 

Vad har jag gett mej in på?
Hur kommer mina ärr se ut?
Hoppas på de mindre... 
Känns lite nervöst.,,

Sen har jag min nacke att ordna till.. Mycket nu..
Tant ska renoveras nu..
Är väl lika bra att ordna allt nu..
Mycket funderingar...
 
Tankarna går ändå till Johan, min kusin.. 
Som har en cancer fight att ta itu med...
Hans blogg heter: 
Johans blogg

Sköt om er...

4 kommentarer:

  1. Blä det ser inte Nice ut alls. Aj. Hoppas det går bra och blir fint.

    Johans blogg är riktigt bra så kan även jag rekommendera den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man ska inte googla på sånt. Ser hemskt ut.

      Radera
  2. Det kommer att gå jättebra, och vad är ett ärr när du slipper ha ont? Och så säger dom att jag är pessimist... Du fixar det här galant��

    SvaraRadera
  3. Slippa ha ont är målet... Du har så rätt...

    SvaraRadera