Låter flott...

Men operations bilder ser inte nice ut...
Vad har jag gett mej in på?
Hur kommer mina ärr se ut?
Hoppas på de mindre...
Känns lite nervöst.,,
Sen har jag min nacke att ordna till.. Mycket nu..
Tant ska renoveras nu..
Är väl lika bra att ordna allt nu..
Mycket funderingar...
Tankarna går ändå till Johan, min kusin..
Som har en cancer fight att ta itu med...
Hans blogg heter:
Johans blogg Sköt om er...