måndag 2 januari 2017

Nytt år och nya löften

2017 har kommit...
2016 slutade med förkylning. 

Men nu till årets löften;
Lyssna mer på min kropp
Umgås med personer jag mår bra med
Instagramma minst 1 om dan
Blogga mera
Säga nej när jag inte vill eller kan

Vad har ni lovat?

Ser annars fram emot ett år med mera husbil.
Ny husbil är beställd. Längtar så.

 
Långsemester ska gå till Kroatien, kanske Albanien och Grekland. Med husbils vänner. Alltid kul att bila ihop och/eller träffas på olika ställen.
Planeringen är nästan det bästa.
Ta det lugnt där ute...

8 kommentarer:

  1. Wow! Ny husbil....👍 jag har inga nyårslöften men dina va bra! Kan tänka mig ta dom också 😉 God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att du bloggar igen! Inga nyårslöften här, blir ändå inte som jag vill, så jag kör tvärtomracet! Ser fram emot er nya bil, vet ni när? Hur som helst, nu tar vi tag i 2017 och gör det till ett bra år��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer i år.. Tror vi kör Liberty 3 en sommar till...

      Radera
  3. Oj ny husbil ... spännande! Och härligt med resor att se fram emot! Önskar god fortsättning på det nya året!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får bli några miniturer oxå nu i vinter. God fortsättning till er med...

      Radera
  4. Härligt att se dig blogga mer! Bra nyårslöften. Har försökt kommentera flera gånger men inte lyckas, hoppas det fungerar nu :) Kramiz

    SvaraRadera