söndag 4 september 2016

Sundsvall

Då är vi på väg hem efter ett besök hos svärfar i Sundsvall.
Där sitter han med sin tidning. Som vanligt fixar mannen lite smått och gott till honom på landet som ligger i Tynderö.

 

Vädret är alltid fint när vi kommer. 
Vi äter, fikar och pratar. 
Hinner även med ett besök till min kusin Johan på Sundsvalls sjukhus.

 

Han har cancer och är snart klar med del 1 i sin fight. Nästa vecka blir det Umeå sjukhus för strålbehandling.
Han skrattar och är positiv mitt i allt detta. Han är en sån där person man får energi av.
Köpte även lite armband av honom som han pysslar med på dagarna. 

 

Vi har även träffat resten av familjen här uppe.  Far och son fick oxå njuta av surströmming. Inte jag, tycker det luktar pyton. Jag åt sill...

 

Alltid lite sorgligt när man åker hem.

Men nu ser vi fram emot Caravanmässan på Elmia nästa helg.

4 kommentarer:

  1. Låter som ett par härliga dagar. Kul att du även han med att träffa Johan. Kram på er

    SvaraRadera
  2. Positivare kille får man leta efter...

    SvaraRadera
  3. Tycker mig se ett Timrå-armband där! Tack! Snart så!

    SvaraRadera