torsdag 28 juli 2016

Sjukskriven

Innan semestern var jag hos husläkaren och en sjukgymnast med vad vi trodde var en musarm.
Idag har min företagsläkare undersökt mej och det visar sig att jag har en nerv i  i nacken och ska nog opereras. Jag blev lite chockad... 

 
Och jag är nu sjukskriven på halvtid i en och halv månad framåt. Ska på magnetröntgen först och sen får vi se..
Jag hade ju bara musarm, trodde jag. Några besök hos sjukgymnasten och sen tänkte jag bli bra. 

Livet ändrar sig fort... 

Krama nån extra länge idag ...

4 kommentarer:

  1. Oj vad jobbigt! Låter inte kul alls! Men operationer brukar de ju iofs vara bra på läkarna. Hoppas att det är någorlunda enkelt åtgärdat och att du blir bättre snart! Kramar och var rädd om dig!

    SvaraRadera
  2. Vännen! Förstår att di blev lite chockad och att det tar ett tag att ställa om tankarna. Du ska se att allt blir bra tillslut.
    Detta arbete tar på krafterna och kroppen.
    Men snart är vi starkare än någonsin! Love U

    SvaraRadera
  3. Verkar som om jag ska renoveras denna höst. Men vi klarar det köra vän. Kramis

    SvaraRadera