fredag 5 februari 2016

Jag vet, jag är såå dålig på att blogga. Ska försöka igen...


En av mina morbröder har gått bort... Alldeles för tidígt, han blev bara 62... Men vissa får bli änglar tidigare.
Trösten är ju att nu får Ukki (min morfar) sällskap...
Tänker på hans familj och skickar styrka till dom...


Nästa helg är det Panorama Greece mässa.



Vi får besök från västkusten av goa vänner och ska bo i husbilarna på Tanto hela helgen...
Ska även träffa bloggvänner där på mässan.(jag följer deras blogg). Ska bli jättekul...
På kvällen blir det grekisk restaurang.
Det blir nog oxå ett besök till http://www.grekisklivs.se/

Grekisk Livs

En helg som vi gör varje år... En helg man får energi av och man får prata Grekland i massor.



Nästa helg är det mässa igen. Då är det Caravan mässa i Kista. Då blir det husbil för hela slanten och köpa lite till husbilen. Prata med husbilsfolk...  



Ha det gott, alla där ute...






4 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka i bloggandet :)

    SvaraRadera
  2. Men så tråkigt! Men kul att se dig blogga! Min dator har f d up och vet inte hur jag ska fixa den....ska bli så kul att träffas, har du koll på bloggarna, när var hur? Vet inte vilken outfit jag ska ha....skämt åsido, det ska bli görskoj😘😘😘 du vet vem jag är va?

    SvaraRadera
  3. Hej Aila! Jag såg er på Freedomtravels blogg och kom på att jag kände igen er! Jag känner Helena och Peter. Jag minns när ni drog iväg direkt efter skolavslutningen och skulle till Grekland med husbilen! Hur coolt som helst! Hälsa Jonathan och ha det bra! /Åsa Winald

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad roligt... Världen är inte så stor ändå. Och nu har vi hittat till din blogg. Jonathan hälsar så gott till dej. Ha det så bra...😃

      Radera