onsdag 29 maj 2013

Tisdag

22 dagar kvar till semestern... Börjar kännas nära...

I går var jag och käka lunch med A och L.. Vi träffas då och då och lunchar ihop. Nu var vi hemma hos A och hon bjöd på kräftsoppa med blåbärslimpa till. Mycket gott... Det är som en refill av goa vänner så klarar man sig ett tag till...

I helgen ska det sista fixas i Liberty II.. Vi tar med en lite picnic så kan vi mysa lite hos bonden...


Husbils fix...

Min mormor flyttar inte hem igen... Hon vill inte..synd... Det är nog ganska najs att bo på hem, alltid nån där, man är inte ensam, slipper städa mm. Känns lite sorgligt med tanke på huset, nu bli det tomt...
För 5 år sen dog min älskade morfar men hon har varit där, men nu blir det tomt...
Men vem vet kanske min mamma flyttar dit, hon funderar på det... Vore kul om det blev så...

Min Ukki (morfar)

Fick inbjudan av en kollega att komma till henne i Spanien i sommar... Hmmm..
Måste nog ha längre semester i sommar...
Det sköna i sommar är att inget är spikat, ingen bokning att passa...
Semestern går ut på att vara där man trivs annars åker vi vidare...


Nåt att längta till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar